Wat is Presale?

Voor wie zijn woning snel wil verkopen, maar toch aan een maximale prijs, stellen wij graag ons Presale concept voor.

Hierbij zorgen wij voor een krachtige marketingcampagne vanaf de lancering, en dit gedurende een periode van een tweetal weken. Gedurende deze periode kunnen alle kandidaten zich inschrijven voor een individuele rondleiding tijdens de kijkdag. Na de kijkdag krijgt elke kandidaat nog een paar dagen de mogelijkheid om na te denken over de prijs die zij wensen te betalen voor de woning. De hoogste bieding wordt dan voorgelegd aan de eigenaar.

Hoe verloopt de Presale marketing

  • Mailing naar ons klantenbestand:
    De klanten die zich ingeschreven hebben in ons klantenbestand worden beloond via een gerichte mailing, die rekening houdt met de zoekcriteria van de kandidaat, zullen zij als eerste op de hoogte gebracht worden. Nog niet ingeschreven in ons klantenbestand? Schrijf u hier in.
  • Publiciteitscampagne op sociale media:
    Sociale media is vandaag de dag niet meer weg te denken in de reclamewereld. We bepalen de doelgroep van uw woning en zullen met een betalende campagne gericht op zoek gaan naar de juiste kandidaat.
  • Een advertentie plaatsen op onze eigen website
    De Reds Vastgoedgroep is voortdurend bezig om zijn website in topconditie te houden. Deze inspanningen lonen als je kijkt naar het dagelijks aantal bezoekers dat we op www.reds.be krijgen. Bovendien wordt deze website gepromoot via een Google-adwords en Google-remarketing campagne.
  • Advertentie op Immoscoop (de website voor primeurs!)
    Een website waar alle vastgoedprimeurs als eerste gepubliceerd worden, daar mogen de eigendommen die via het Presale concept verkocht worden, niet op ontbreken. We zorgen er dan ook voor dat uw woning hier een prominente plaats krijgt.
  • Een bord in uw voortuin of aan uw woning
    Door een jarenlange samenwerking met de grootste speler in de immo-publiciteit, kunnen wij zorgen voor een duidelijk zichtbaar bord, eventueel aangevuld met pijlen om de kandidaten naar uw woning te leiden.

Voordelen voor de verkoper

  1. Snelle verkoop aan de hoogst haalbare marktprijs
    Door één kijkmoment te kiezen, zal er een gezonde gretigheid en spanning ontstaan over de woning. Kandidaten beseffen dat ze niet de enigen zijn die interesse tonen. Bovendien hebben ze maar één kans om een bod te doen. Enkel het hoogste bod wordt immers overgemaakt aan de verkoper.
  2. Topconditie
    Één kijkmoment heeft als voordeel dat u als eigenaar uw woning in perfecte omstandigheden kan presenteren. U weet ruim op voorhand wanneer het kijkmoment plaatsvindt, dus u kan er voor zorgen dat uw woning en de eventuele tuin/terras in topconditie verkeren!
  3. Dubbel lanceringsmoment
    De lanceringsperiode van een verkoop is altijd het belangrijkste. Dankzij de Presale geniet u als eigenaar niet van één maar twee lanceringsmomenten! Moment één is uiteraard de Presale. Moment twee vindt enkel plaats indien de woning niet verkocht is geraakt tijdens de Presale. Indien gedurende de Presale de woning niet verkocht werd, kan er een nieuwe strategie besproken worden tussen de eigenaar en de makelaar en kan er (op basis van de reacties tijdens de kijkdag) aan de minpunten gewerkt worden.

Voordelen voor de koper

  1. Kom voorbereid naar de kijkdag
    Aangezien het kijkmoment geruime tijd op voorhand vaststaat, kan u alle nodige inlichtingen inwinnen bij bijvoorbeeld uw bank, notaris, architect of aannemer. Heeft u hen er graag bij? Geen enkel probleem! Tijdens de persoonlijke en individuele rondleiding kunnen alle vragen gesteld worden aan de vastgoedmakelaar.
  2. Gedaan met woningen die voor je neus verkocht worden
    Iedereen die tijdens het kijkmoment een afspraak heeft kan een bod doen, en maakt dus kans om de woning te kopen.
  3. Bied wat je het zelf echt waard vindt
    Tijdens de Presale werken we met biedingen onder gesloten omslag. U bepaalt zelf hoeveel de woning voor u waard is. U kan een éénmalig schriftelijk bod doen onder gesloten omslag, en het hoogste bod zal worden voorgelegd aan de eigenaar.

Meer info

Heb u interesse in onze presale formule of wil u meer informatie?
Contacteer ons telefonisch op het nummer 03/227.58.58 of

Vul het contactformulier in.

Reds gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken. Meer wetenOK